Délka kurzu:100 vyučovacích hodin
Forma vzdělávání:kombinovaná (prezenční 70 h/distanční 30 h)
Distanční studium bude realizováno s využitím e-learningového prostředí Teams.
Cílová skupinaKurz je vhodný pro osoby, které chtějí pracovat v pozici obchodního zástupce společnosti.
Vstupní požadavky- žádné
V rámci teoretické výuky budou účastníci seznámeni s hlavními oblastmi práce obchodního zástupce. Mezi hlavní oblasti výuky patří orientace v základních principech marketingu, v metodách průzkumu spotřebitelské poptávky, zpracování obchodní dokumentace, kalkulace cen a jednání se zákazníky. V e-learningové části budou účastníci procvičovat praktické dovednosti obchodního zástupce.
Učební plán kurzu- Orientace v základních principech marketingu
- Realizace obchodní činnosti
- Vyplňování a příprava obchodní dokumentace
- Kalkulace ceny a vyúčtování tržeb
- Nabídka prodávaného zboží dle sortimentu spojena s odborným poradenstvím zákazníkovi
- Jednání se zákazníky
- Analýza prodeje a trhů a monitoring trhu
V rámci kurzu účastníci zpracují sadu dokumentů, které jsou běžně zpracovávány při práci obchodního zástupce. Tyto dokumenty následně může účastník použít v práci obchodního zástupce.
Závěr kurzuKurz je uzavřen autorizovanou zkouškou. Úspěšní účastníci získají
.